Tuesday, March 23, 2010

Berdansa n bercanda..


Ahli Jawatan kuasa lembaga berdansa n bercanda. (potret keluarga)



Gadis2 pembantu..( aku ahli baru sahaja..ekekek)




menu untuk party yang sangt hebat ini..
eh2...jangan nak berangan lebih..wakakakka.



menu yang sebenar-benarnyer..huhuhu..(tapi besh!)



ada lagi lorh..tu die..ayam bakar...hotdog bakar..udang bakar, sotong bakar...opss..da melebih2...hehehe. ayam dgn hotdog jer yang ada..




pertama-tamanyer...bakar la ayam ulu..dengan semangatnyer..membakar ayam..dengan penuh senyuman dan kasih sayang, orang kata, masak dgn kasih sayang, makin besh jadi nyer...



seterusnyer..apa lagi..bila da masak sumer..bermula la agenda seterusnyer..iaitu makan dengan penuh kenikmatan. walau bagaimana pun, gamba sedang makan tidak sempat di snap, coz semua sedang membizikan diri untuk menjamu selera dengan penuh perasaan..



setelah semuanye kekenyangan dan berpuas hati..tibalah masa untuk bergamba kenang-kenangan!


tu dia...ada orang ngah berusaha meleperkan perotnyer..! (wink!)


setelah itu..bincang punye bincang..kepetusan pon dibuat..kami semua telah berangkat ke suatu destinasi... lokasinyer biarlah dirahsiakan..(untuk kebaikan semua pihak) lalallala..


setelah itu, berangkat pulanglah kami semua, waktunyer juga perlu dirahsiakan, (untuk kebaikan semua pihak juga) hik hikhik ..tapi, kami sempat membuat mesyuarat tetingkap.. iaitu perancangan untuk 'program berdansa n bercanda' untuk semester depan!

AKHIRNYA... kerana program berdansa n bercanda inilah, ramai jejaka2 n gadis2 telah mengalami perang dunia ketiga dengan pasangan masing2,,..(tidak termasuk aque!)

harapnyer,,program berdansa n bercanda dapat dijalankan dengan jayanyer sem depan!
tapi...LOKASINYa dimana ya..???? Mungkinkan seberang laut????

No comments: