Sunday, June 20, 2010

Hari baru n rumah baru~

Finally… semut merah ada rumah baru, rumah baru ini sempena untuk hari “besar” aku.
Rite now, aku duk kat Pasir Mas, duk menyibukkan diri kat CC. budak-budak nak masuk U sibuk kat CC sekarang ni, aku pun tumpang sekaki la nak sibukkan diri. Muahahah. Sebenarnya kehadiran aku kat CC ni membuatkan mereka terpaksa menunggu lebih lama.. ramai sangat budak ari ni. Sebenarnya saya pon tak ingin masuk cc ni, tapi memandangkan broadband saya dah jadi “berukband’ terpaksa la saya melangkah kaki ke tempat ini.


Opss! Mentang-mmentang la dah nak besar, ciap panggil ‘budak’ lagi kat mereka. Erm..ikot giliran la dik , dulu saye yang duk sibuk-sibuk nak masuk U. Sekarang giliran kamu lak. Terpaksa la kamu hadapi pelbagai karenah birokrasi jap lagi. Terutamanya PTPTN …. Ah..saye dah serik…. Sampaikan saye majuk n tak mau mohon PTPTN!
Apa-apa pun tahniah la kepada adik-adik yang telah Berjaya…




Ok…





Ok…



Saya Nampak kamu jelling-jeling saya sekarang ni dik… ok2..akak gerak ulu lah… tapi.. sebelum terlupa, “ SELAMAT ARI LAHIR YEA SEMUT MERAH”.. hihihi. Saye mahu menjadi orang pertama yang wish untuk diri saya sendirik!


No comments: