Wednesday, June 16, 2010

Surat cinta buat Miss A~

Ribuan terima kasih buat miss A yang telah menggagalkan aku untuk mendapat A ‘Bulat’ dalam paper sem lepas. Terima kasih peluk cium buat miss A. Kamu memang tutor yang hebat seantero, aku rasa kamu patut berada di Negara china, tapi bukan di Malaysia.. Punyalah aku bersengkang mata, punyalah banyak duwet aku habis untuk paper miss A, bukan A ‘bulat’ yang aku dapat. Miss A..aku kuciwa dengan kamoo.. sampai ati kamoo yea..

Tak per lah walaupun tak dapat A ‘bulat’. Harapnya aku tak jumpa Miss A yang bulat itu lagi.. Opss..cilap..tercakap kamu bulat. Mohon maaf peluk cium yea miss A, coz tercakap kamu bulat..

Nota hati: Miss A, sepanjang hari aku memikirkan kamu bila aku melihat slip result.

Nota Kaki: Kalaulah miss A tahu aku kata die bulat, konpom die akan bagi ' cacing kerawit' pulak sem depan. Mohon ampun yea Miss A~ Saye tak mahu cacing kerawit yea Miss A.

No comments: