Tuesday, June 22, 2010

Surat cinta untuk MR.POPEYE from Olive~

Saya tidak menyintai seseorang kerana saya cintakan dia, tapi saya cintakan seseorang kerana , dia mencintai saya.

‘Gadis’ kamu risau sekiranya kamoo tidak ikhlas menyintainya, sebaliknya mencintai dia kerana bersimpati pada kehidupannya.’ Gadis’ kamoo tidak perlukan someone to be pity of her, n she scared if u luv her just at beginning of this journey of luv.but at the end , can’t hear world “luv” anymore!

Wanna to say sorry..

Coz I’m not good person as what u think. saya hanya ‘gadis’ biasa with a lot of mistakes. Just luv me a little not too much. Saya tidak mahu bersedih bila kita tidak lagi ditakdirkan untuk bersama. I’m not gud enough for u, but I’m always cuba untuk menjadi yang terbaik untuk kamoo. Banyak benda yang tidak baik tentang saye, .. kuat merajuk, kuat nangis, kuat jeles …{may be u dunno n wat dunno}. Just wait n see…

Sejujur hati saye, saye tak mampu untuk berhenti dari terus memikirkan kamoo. Saya sayang kamoo. Coz u always make me smile like da sun! u never make me cry..( saya tipu..coz nak sedapkan ati kamu..lalalal)

But ..jika suatu ari nanti kamu temui gadis yang lebih baik dari saye, please..choose her..( saya mahu nangis golek2 sambil mengeluarkan sttment ini). Tapi..sekurang-kurangnya let me know… saya cakap macam ni coz I’m not luv u..i do luv u..love u so much.. tapi saya sedar, who am I to change our faith. Saya tidak mahu memaksa kamu untuk menyintai saya selamanya, because I’m not anyone for u.. I’m just ur…??.

juz wanna to say I will never forget u.. coz.. U already enter my heart n ur name is already there...


Nota Hati: mood jiwang la pulak.. lalalala.

Nota Kaki: Ini namanya surat cinta bahasa rojak n broken punye bahasa. Muahahha.

No comments: