Monday, May 24, 2010

Aku sedang berdendam~

Seharian aku bekerja keras, kena merempit ok~ Kena g anta n ambik anak buah aku sekolah. Aku tak kesah sangat sebenarnya. Tapi aku sangat marah bila ada yang duk mengejek aku. Mentang-mentang la aku merempit.

Dah la asyik duk depan mata aku, ciap duk menjeling manja n mengejek aku lagi. Xpe-xpe… ciap la kau nanti..aku akan kerjakan kau suatu ari nanti!
Xder nye kau akan menjeling mengejek aku lagi..muahahha. Aku akn pastikan kau akan menderita!
....


...



.....
Berdosakah aku?? Berdosakah aku kerana dengki dan berdendam??

Aku harap aku tak berdosa kerana dengki dengan kereta yang sedang berlagak depan umah aku nih..! nanti la kau kereta, bila aku dah ada lesen and pandai bawak keta, ciap la ko nanti! Muahahahha..nantikan saat pembalasannya.

No comments: