Thursday, May 6, 2010

Saya bukan balik kampung untuk KAHWIN 0k~

Orang lain sedang sebok duk berkawan rapat dengan BUKU, aku pula sibuk-sibuk balik kampung. Tetiba jadi tak sedar diri nak balik kampung,sedangkan time tu exam satu paper tak lepas lagi. Kebetulan aku balik kampung, orang kat umah sebok-sebok pula nak wat family day. Aku pon join dua kaki la. Lokasi pilihan ialah pantai Tok Bali~ Duk bermalam kat sana semalam sahaja. Semasa duk kat sana, banyak kenangan yang dirakam oleh aku..ekekeke.


yASMiN yang sangat gojes~ 'mcm cantik jer pic ni, xde edit2 ok~'


Ini pula Najmi yang sangat KaCak~" men air 10 minit terus nek, nak suh saye setting rambut die, penat!. tecik2 dah pandai ngada2..



~patut la asyik suh setting rambut, ada sebab yer...?~



lelong~ lelong~ sedang asyik men air, tetiba ada orang lelong seluar lak, ekekeek~ xkan main air sampai tertanggal seluar..ekekeek~


ini i'In Yang sangt Seksi oK~



InI Mama yang mampu kuarkan api melalui muLuT OK~bILA mama cakap, kamoo jangan kerja kilang time cuti ni..so,saya pun menurut perintah la.! Mama saye maknanye sister saya yea~*mama cakap die dah makin slim,tapi slim ker mcm tu ek??*


Ni plak uMMi yea, malu2 pula uMMI ni YEA.huhuhu.


teng0k, kacak tak Yasmin?? ekekekkeke~



~ni pula time BBQ malam tue..~ adik I'in makan sampai tertidow!dah la tido kat bangku~





~mowning2 lagi dah men sukan~



bergaya tak emak saye..ekekekek~



tengok! sampai sekarang ada jer benda kat tangan mak saya, itu adalah untuk anak2 sedara saya ok~ bukan untuk saya lagi. sape degil kena la..muahahaha. Zaman untuk saya dah berlalu. zaman saya GETAH PAIP jer..ekekekke.

Lepas men sukan and mandi untuk kali terakhir, kami semua berangkat pulang pada petang esok nya.





erm........mana bley ni..gamba aku xder..ekekek. mana aci!

Inilah aku ..yang telah diedit secukup rasa, dan ditambah ajinomoto skali..


eh..ada lagi..yang ni dah ditambah sos tiram dan halia,."tapi bukan ayam masak halia 0k~"

nota hati: i luv my family.

nota kaki: Ini adalah bukti untuk orang yang telah memfitnah saya balik ke kampung untuk kawen. " Saya belum kawen 0k~"

No comments: