Wednesday, May 19, 2010

Perjanjian sulit bibik datin zainab~



Cuti- cuti dikampung.

Sangat penat menjadi bibik. Huhuhu. Tapi yang penting enjoy. Tak perlu mengadap buku lagi. Berbezanya duk kat kampong, kena mengadap periuk dan kuali sokmo 0k~ sibuk dikampung sehingga telah lama aku tidak menjenguk ‘sarang semut merah ini’.
Balik kat kampong, terus buat perjanjian dengan anak buah aku, siap wat surat itam putih lagi. Ekekek.biasala kan cikgu yang Berjaya. Ekeke. Antara isi kandugan surat perjanjian


1. Akak tak akan melawan kata ummi dan mek.
2. No foul language!
3. Semua arahan ‘sue’ akan akak ikut.










4. Akak tak perlu menjaga adik!
Inilah isi perjanjian antara aku dan anak buah. Muahahah.
Siapa yang melanggar janji akan ditarik segala kemudahan yang diberikan. Termasuklah bermain games, handset, mp4 dan SEBAGAINYA.
Eekekkek, padan muka anak buah aku!

Dan padan muka aku juga, sebab terpaksa menjadi bibik di rumah datin hajah zainab! Ekekek.
Opsss~ bukan datin yea, ‘lalallalalal’.

nota kaki: walaupun bz, saya masih lagi ada perasaan rindu buat kamoo 0k~ lalalla.
(harap kamu jumpa sarang semut merah ini,ekekke).

No comments: