Sunday, May 9, 2010

Berangan Itu Indah~

Mesti seronok kan kalau dapat sesuatu dari orang yang kita sayang..ermm (marilah kita bersama-sama berangan-angan..ekekkekek).

Tambahan dalam suasana dan keadaan yang kita tak harapkan apa-apa dari dia.
Kalau kita nak bagi sesuatu kat seseorang, biarlah bukan dalam keadaan terpaksa, harga tidak menjadi ukuran, yang penting..ikhlas..mempunyai makna, dan mempunyai nilai tersurat yang tersendiri.

Sesuatu benda yang kita beri kepada seseorang itu, semestinya ada makna untuk diri kita.. kita memberi kepadanya,adalah supaya dia memahami maksud yang terpendam yang ada dalam hati kita.

Katakanlah..

Aku ada benda ni..( katakanlah ye....)


Ingt ye..ini hanya ‘katakanlah’ aku ada benda ni..~
ini gamba contoh yea.


Aku mahu berikan yang permata merah dan ada reben kepada dia, and yang biru tu aku nak simpan untuk diri aku..
Ini bermaksud, aku mahu dia selalu ingat aku. Aku mahu dia tahu, aku selalu pegang dia, walau pon kecik, boley aku gengam-gengam.. Bila aku dah gengam..maknanya, dia akan duk dalam tapak tangan aku la. Dan bila dah duk dalam tapak tangan aku.. maknanye aku tak pernah lupa dia.

( Jangan pandang ‘gift’ yang aku nak beri ni mainan budak-budaak ok~ hahahhah).


Tapi.. kalau asyik duk dalam gengam sokmo, mesti dia akan lemas gak kan??.. bila dah lemas..mcm ni la jadinya… Ni maknanya Hye Hye Bye Bye la. Ekekekek.


.............
..............
.........






.....



........




..........








.......




......

Tapi..’katakanlah aku dapat benda ni.. apa harus aku buat..??


Ini pun gambaran 'contoh' yea~



Tak kira la dia beli kat mana, berapa harga pun.. Yang penting Mesti la aku akan rasa sonok! Lalalallal.

Tengok..tengok..cantik kan?? wooow!

Katakanlah semua tu betol-betol berlaku..

mestilah aku akan kata :


" makasih DEAR! i LUV u more~ " *wiNk..*wiNk~

Nota Kaki: Firstly..aku nak tergelak..(hahahhahah). Apa sahaja yang ditulis ini adalah angan semata-semata, tidak berkaitan dengan mana-mana pihak. Gamba-gamba juga, hanyalah lakonan semata-semata. Lalalallala~ wInK*

No comments: