Saturday, April 24, 2010

Kaki Aku Mengajak Aku berdansa Lagi~

Lepas magrib, saya siap-siap untuk keluar dengan kawan saya. Saya rasa macam nak makan KFC. Saya pun merancang la untuk makan KFC dengan kawan saya kat Padang Kota. Semasa menunggu kawan saya berciap-ciap, saya pun berperasanlah seorang diri.


~Dan inilah hasilnya~ harap semua tak kesah yer..!

Malam ni saya pakai baju warna pink, maklum la,,saya ini kan ‘hanya semut merah’. Sebenarnya saya tak biasa pakai baju warna pink, tapi sejak dua menjak ni, tetiba berkenan kat warna pink dan merah. Jadi, saya pun balun la warna pink malam ni.

Sampai kat Padang Kota, duk lepak-lepak jap, dan kami menjamu selera dengan penuh perasaan. KFC entah kemana, yang ada hanyalah ini. Sayu rasanya~hati kecilku menangis!



Duk melihat-lihat, ramai jer kupu-kupu and rama duk bertenggek kat benteng malam ni, pelik jer rasanya,. Rupa-rupanya malam ni malam minggu, patutlah banyak kupu-kupu and rama-rama. Cantik jugak pemandangan kat sini bila malam-malam, banyak lampu!
Tetiba rasa nak bergamba pulak, macam cantik jer suasana malam ni. Terus la saya bergambar. Ok-ok ..jum lihat gamba saya yang gojes berbaju pink malam ini~ehehehehh~
Inilah gamba saye.

~ opss..sori, hanya ini yang muat dalam encet saya… gamba kaki jer~lalallalal

Tetiba rasa lapar.. kami pergi la makan kat tepi pantai, ramai orang betol! Makan ikan siakap bakar. Ekekke~ xmo dengki-dengki yer semua, muahahaha!


Sedang duk makan-makan, Nampak la bebudak belasan tahun duk layan SISHA, lebih-lebih betol bebudak nih, aku pun curik-curik tangkap gamba mereka. Sajer..nak wat koleksi gamba mereka! Kot yer pon nak melayan Shisha, wat biasa2 dah la, xpayah la sampai terdongak-dongak!



Nota Kaki: Marilah kiter bersama-sama berdansa~

No comments: