Sunday, April 25, 2010

Maaf bila saya jadi SOMBONG~



Bila kamu rasa saya makin sombong, mungkin itu BETOL. Bila saya rasa perhubungan itu tidak akan berkesudahan, perlu untuk saya sombongkan diri,perlu untuk saya jauhkan diri dari kamoo! Saya tidak mahu melihat saya sedih dan SENDIRI ditinggalkan. Jika kamu rasa kamu hadir dalam hidup saya sekadar untuk menanti waktu dan hari untuk meninggalkan saya, please…stay away from me OK~.. Jangan kamoo cuba-cuba dekat dengan saya jika berniat untuk pergi dari hidup saya!

Saya jenis tak suka ditinggalkan bila saya dah mesra dan rapat dengan seseorang! Sometimes, u get a second chance, but..dengan saya sori la ye… tapi lau orang tu saya betol-betol tak boleh lupa. Tu kira kesah len ok! Ehhe.

Bila kamu dah nak pergi dari saya, xkan la saya nak kata.. don’t go, u will die!Tak adanya saya nak kejar n bunuh kamoo, N tak kan la saya nak merayu-rayu suh stay close dgn saya~ xder maknanya saya nak cakap mcm tu..apa yang saya akan cakap ialah, I’m ok~.

Nota Hati: Bila kamoo mahu pergi dari idup saya, tolong pergi perlahan-lahan yer, jgn sampai saya terperasan. etc: merangkak or mengengsot ye~.

Nota Kaki: Jiwang sikit mlm ni..ekekekke~

No comments: